zaterdag 8 december 2012

Wie is die gast en waarom heeft hij een blog?

Mijn naam is Joost en ik begin deze blog omdat ik een haantje-de-voorste ben met een flink gevoel voor humor en ook nog best wel doordachte ideeën over de zaken van het leven. Ik deel mijn hersenscheten en –spinsels graag, bijvoorbeeld ook via twitter, en voor mijn artistieke uitingen heb ik mijn account bij deviantART. Over deze dingen zal ik in de toekomst vast nog wel wat meer vertellen. Bij deze uitingen ben ik echter wat beperkt door het aantal tekens of iets dergelijks, terwijl ik ook denk dat ik met tekst leuke dingen kan doen. Dus: een blog.
Wat is er te verwachten op deze blog? Sowieso verhaaltjes over dingen die ik leuk vind en dat is nogal wat. Een klein lijstje: Batman, bestuurskunde, kunst, youtube, Amerikaans showworstelen, politiek, strips, films, boeken, Minecraft, muziek, reizen en nog veel meer. Nu denken jullie misschien bij dingen als boeken, films, muziek, verzamelen en reizen “joh daar blogt iedereen en de hond van de buren al over”, maar ik heb een dusdanig dubieuze/aparte smaak dat ik denk dat ik de lieve lezertjes vaak zal kunnen verrassen en verblijden. 
Verder heb ik voor 2013 ook nog een leuk artistiek-ig projectje in gedachten, waarbij er elke dag een plaatje hier zal verschijnen. Hier zal ik in een toekomstige editie meer uitleg over geven Cryptisch genoeg? Mooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten