dinsdag 30 april 2013

Te weinig uren in de dag, te weinig dagen in de week...

Oh jee, het is nu toch echt fout gegaan: gisteren heb ik niets vierenswaardigs op de blog gezet. Het hele weekend was ik niet thuis, maar toen had ik van te voren getekend en op automatisch plubiceren gezet. Gisteren was ik gewoon weer thuis en het ging fout. Ik moest gewoon werken en heb zowaar wel een keer gedacht "oh ja, straks ook nog even iets tekenen", maar in alle eerlijkheid kon ik zo snel niets bij het onderwerp bedenken (showa-dag in Japan), dus zakte het weer weg. 4 maanden heb ik het dus vol kunnen houden voordat het fout ging ( en wat ik vooral jammer vind: om een kneuzige reden).

Met mijn plan van 27 pushups en 27 situps per dag gaat het gelukkig wel goed, mede omdat ik daarbij naast het voorwerken ook kan inhalen; het einddoel is 10.000 van beide in dit jaar. Het effect op mijn armspieren kan ik zeker waarderen en resultaten bij mijn buikspieren zijn zeker aanwezig (alleen niet echt zichtbaar). Gewoon zo 's avonds voor het slapen is dit best vol te houden.


Eigenlijk mogen er van mij wel meer uren in een dag en meer dagen in een week. Naast werk probeer ik ook nog te sporten, verder studeren, solliciteren, slapen, eten, leuke dingen te doen met mijn verloofde (waaronder dingen al voor de bruiloft), knutselen, enkele commissies bij mijn vereniging en nog veel meer. Ik zou graag meer studeren, knutselenen sporten, maar ook graag meer films en series kijken. (En misschien ook een klein beetje boeken lezen).
En dan had ik ook meer tijd om dingen te schrijven voor mijn blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten