vrijdag 12 april 2013

Hiep hoi, ik ben jarig!

Op 13 april is Garri Kasparov jarig, net als Rintje Ritsma en vroeger ook Thomas Jefferson. Het is ook de dag van de popmuziek, de dag waarop er voor het eerst een olifant te zien was in de Verenigde Staten en de dag waarop er een 2 dollar biljet verscheen (met daarop Jefferson). Tiger Woods werd op 13 april maar dan een aantal jaar terug de jongste golfer ooit om het Masters Tournament te winnen.

13 april is ook mijn verjaardag en ik word 25 ("een kwart eeuw" zoals een aantal mensen het enthousiast noemen). Nu was in alle eerlijkheid 24 niet een denderende leeftijd. Begrijp me niet verkeerd, er zijn echt wel leuke dingen gebeurd, maar er is een heleboel nier gelopen zoals gepland. Een hoogtepunt was natuurlijk mijn verloving, maar het feit dat ik in november ga trouwen maakt het nou al dat 25 de ass kickt van 24. 25 lijkt mij ook een prima leeftijd voor een droombaan, een huis, een tweede MSc, een marathon en nog zat andere dingen. Ik mik op een topjaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten