zondag 4 augustus 2013

Happy Birthday Barack Obama!

Vandaag is Barack Obama jarig en de onderstaande tekening van Obama staat op mijn Deviantart pagina. Het was een opdracht tijdens het jaar dat ik naast mijn studie een bijvak volgde aan de KABK in Den Haag. (Hier staan ook de nodige andere dingen die ik heb gemaakt). Aan mijn duim linksboven kun je wel zien hoe groot de tekening is en als belangrijkste referentie gebruikte ik de foto uit het prachtige boek Close Up van Martin Schoeller.


Mijn lieve verloofde wees mij erop dat dit dan eigenlijk ook niet telt als een tekening voor vandaag en dus eigenlijk niet aan mijn uitdaging voldoet. Dus even snel een flesje Dom Pérignon getekend, want zij hebben op 4 augustus hun beroemde champagne uitgevonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten